پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230312
فاز نخست توزيع واکسن آنفلوانزا از ابتداي مهر/ هر واکسن 40 هزارتومان
تاریخ انتشار : 1399/06/20 10:45:40
نمایش : 1475
در مرحله اول اين طرح، واکسن آنفلوانزا از ابتداي مهر در داروخانه‌ها براي افراد سالمند بالاي ۶۵ سال با ارائه کارت ملي و ثبت کد ملي به قيمت حدود ۴۰ هزار تومان عرضه مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ محمدي، مدير کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در اين خصوص گفت: واکسن آنفلوانزا براي گروه‌هاي پرخطر و کادر بهداشت و درمان رايگان در اختيار معاونت بهداشت وزارت بهداشت قرار مي‌گيرد و توزيع آن از ابتداي مهر ماه آغاز خواهد شد و ساز و کار تزريق واکسن آنفلوانزا در شبکه بهداشتي را معاونت بهداشت وزارت بهداشت تعيين مي‌کند.

وي افزود: در مرحله اول نخست واکسن آنفلوانزا از ابتداي مهر در داروخانه‌ها براي افراد سالمند بالاي ۶۵ سال با ارائه کارت ملي و ثبت کد ملي به قيمت حدود ۴۰ هزار تومان عرضه مي‌شود.
 
محمدي ادامه داد:طوري برنامه ريزي شده است تا به منظور کاهش تردد در دوران شيوع کرونا يکي از اعضاي خانواده به داروخانه مراجعه کند و با ثبت کد ملي به عنوان فرد گيرنده بتواند تا سقف ۳ عدد با ۳ کارت ملي و ثبت ۳ کد ملي واکسن براي خود و ۲ نفر ديگر دريافت کند.
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html